ZWROTY
W przypadku chęci zwrotu należy się z nami skontaktować droga e-mailową na adres info@sbd-polska.pl w celu zgłoszenia zwrotu. Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Towar odesłany na zwrot powinien być w stanie niezmienionym – dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.
UWAGA! Zwroty będą realizowane wyłącznie po dołączeniu do formularza paragonu!
W przypadku rezygnacji z zamówienia koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
W tym celu należy wydrukować wypełnić i podpisać formularz zwrotu/odstąpienia od umowy dostępny poniżej.
Skarpety nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
Zakupiony towar wraz z wypełnionym i własnoręcznie podpisanym formularzem należy odesłać na poniższy adres:
Mirosław Łukasiuk, ul. Francuska 50/3, 03-905 Warszawa, Polska, +48 515 135 136
Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
Aby usprawnić i przyśpieszyć procedurę zwrotu towaru prosimy o załączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego odstąpienia od umowy oraz dowodu zakupu co w znacznym stopniu przyśpieszy pracę działu zwrotów.
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Pieniądze zwracamy na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni.
Zwroty robione są na numer konta bankowego wskazanego w formularzu zwrotu.
Skarpety nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą e-mailową na adres info@sbd-polska.pl w celu zgłoszenia reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:
Mirosław Łukasiuk, ul. Francuska 50/3, 03-905 Warszawa, Polska, +48 515 135 136
Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga emailową.